Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 I januar har jeg og sambo bestemt oss for å ta en helg i London. Det gleder vi oss til:o) Men da skal vi være borte fra lillegutt på 17 mnd...Besteforeldrene hans skal være her og passe på han, og det kommer sikkert til å gå kjempefint, men kan ikke noe for at jeg er litt spent allikevel... Jeg er redd for at noe skal forandres etterpå. At han blir mer urolig for at vi kan bli borte osv...dere synes sikkert jeg er overhysterisk, men sånn er nå jeg da...;o) Noen som har erfaringer å komme med som har overnattet et par netter fra deres kjære små?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Du tror vel jeg er gal, men vi var borte i 2 uker når eldstejenta i huset var 16 mnd. . Det gikk helt fint. Ute av syne, ute av sinn gjelder også den alderen der. Hun storkoste seg med besteforeldrene og husket oss igjen når vi kom tilbake. Har også vært borte en helg fra minsten som nå er 12 mnd. Det gikk også helt strålende. Så bare reis og kos dere og vit at gutten har det helt fint, og koser seg med besteforeldrene. Både dere, gutten og besteforeldrene har gått av slikt i ny og ne. God tur.
annie-77 Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Gruet meg gjorde jeg og når jeg skulle vekk en helg. Men det var bare herlig! Tulla hadde det toppers, og jeg savnet henne faktisk ikke (før vi var 30 min unna hjemme igjen.). Var bare nydelig og sove helt på egne premisser. Og hadde mye program så jeg rakk liksom ikke og sitte og tenke på henne, men prata mye om henne for vi var hos familie på annen kant av landet. Samt prata litt med henne 2 ganger på tlf. Anbefales.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Kanskje du kan begrunne det litt?Har ikke noe med å være syk å gjøre dette her, samvittighet kalles det. Har du det? HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Takk for svar:o) Gleder oss til turen altså, det skal bli sååå godt! Også går det sikkert greit bare vi kommer oss i veien, vet jo at han eeelsker besteforeldrene sine:o) HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 nyt tiden som bare kjærester. Dere er heldige som har besteforeldre som kan stille opp på den måten. I juni var vi borte fra barna ei mini uke. kjempe herlig. Mormor sa før vi reiste. dra og kos dere og det er ikke nødvendig å ringe hjem. Så vi gjorde. Minste jenta var blid hele tiden mens vi var borte og første døgnet etter vi var hjemme igjen. Så ble det noen dager med sutring, men det tåler vi. hun måtte jo få lov å klage litt på at vi hadde reist. Etter to tre dager var alt normalt igjen. Tror ikke at barn tar skade av å være sammen med noen de er trygge på. GOD TUR
Ella i farta Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Vi er nettopp hjemme fra en weekend i tyskland og det kan virkelig anbefales!! Lillegutt har hatt det så fint (15 mnd) blitt skjemt bort og kost seg...sov til 9 hver morgen (det gjør han ikke hjemme for å si det sånn!) Når vi kom hjem var alt greit, han er ikke noe redd for at vi skal gå elelr noe sånn...første dagen hjemme var han litt sur på oss liksom, var litt ekstra vanskelig og gretten, men ellers har alt vært som normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå