Gå til innhold

Kan man spse for mye gulerøtter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt dilla! Får nok en gul unge.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går faktisk an å spise litt for mye ja... det er ikke farlig i det hele tatt, men du kan faktisk få et orange-skjær i huden... ungen også... jeg kødder faktisk ikke altså :) Gubben er kokk og veldig god på dette med kosthold, ernæring og virkningen/effekten av vitaminer, mineraler osv.

Han gjentar bak meg her at det IKKE er farlig, men at om du spiser en kilo om dagen eller noe så vil du merke det på hudfargen :) hihi... husk at selvbruningskremer o.l. inneholder omtrent kun konsentrat basert på stoffet som gir gulrot den kraftige fargen :)

Skrevet

hehe, jeg vet at man kan få farge av gulrøtttene. Nå spiser jeg mindre enn ett kilo om dagen da.. Er kanskje ikke så dumt å få litt farge, føler meg ganske gusten her jeg vagger rundt....

Tror jeg må ha en til jeg, ikke det værste å ha dilla på iallefall da..

Skrevet

overhodet ikke! jeg tenker det samme ang. skummamelka mi jeg... må ha MINST en liter for dagen, og blir helt stressa hvis det minker på lageret i kjøleskapet, og jeg kjefta opp ei dame på butikken fordi de hadde gått tom... hehe... *rødme*

Skrevet

Synest det er helt snålt at jeg har dilla... hadde ikke noe sånt sist.. Da hadde jeg hele tiden bare lyst på noe godt, som jeg aldri fant ut hva var.. Skulle gjerne hatt litt av lysten din på melk..

Skrevet

Jeg også!!! Smaksgulrøtter!!!! mmmmmmmmmmmmmmmm

må ut og skrelle meg noen til..for å holde den nydelige fargen vedlike.

Skrevet

Hoho, trodde jeg var ferdig med dille-greier etter at sjokomelk-suget ga seg uti andre trimester, men neida... Plutselig har jeg blitt gal etter riskrem og rislunsj! Idag har jeg spist tre bokser med rislunsj¨på rappen, og her om dagen satte jeg til livs en halv kilo riskrem rett før jeg gikk og la meg. Hjeeelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...