Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Uff...litt pinlig dette her, men skit au... Var nettop på do og tisset, da var urinen lys, men liksom litt hvit aktig, hvit grumsete på en måte? Er det normalt? Siste legesjekk på onsdag så var det pittelitt protein i urinen...men legen sa det var det minste det gikk ann å måle og at det ikke var farlig og kunne godt forsvinne til neste gang.... Har kjempe bra blodtrykk, men har slitt med mye vann i kroppen i flere mnd nå...og før var jo urinen normal, ikke før på den siste nå som det var litt utslag. Har ikke vondt i hodet, så jeg tror ikke det er svangerskaps forgiftning heldigvis. Legen var ikke bekymret for det iallefall... Hva kan dette være? Bør jeg ringe føden eller kan jeg bare slappe av??
Skilpadden Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 jeg tror det er helt normalt. Husker jeg hadde det samme i mitt forrige sv.skap når jeg skulle levere urinprøve, og den var visstnok helt fin.
Mille-k Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Det er sikkert ingenting å bekymre seg for, jeg har hatt grumsete urin uten at det har vært bekymringsverdig mye protein i den. Hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadde tatt en urinprøve i morgen tidlig og tatt den med til legen, så kan de teste den, Så lenge du er frisk og fin ellers er det nok ingenting å bekymre seg for.
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Ja si det... hvis du føler deg utilpass og nervøs så ville jeg nok ringt føden - bedre det enn å stresse. Men kanskje du rett og slett kan vente til imorra og ringe jm og spørre?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 For jeg er ikke redd for at det ikke er liv eller noe, for det er bra med liv om dagen og det betyr jo at baby trives... Har ikke drukket så mye i dag da...kanskje det er det?? Jeg venter litt jeg, og fortsetter det å være sånn så ringer jeg føden... Føler meg ikke noe dårlig eller noe....
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Tja det kan jo være at du har ganske konsentrert urin... prøv å drikke litt og så ta en ny tisserunde Bruker jo sjelden være noe problem å få til å tisse.. hehe...
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2006 Nei, tissing er ikke det vanskeligste om dagen...hehehe... Men jeg gjør det jeg, bælmer litt vann, og ser hvordan det ligger ann, kan jo eventuelt ringe føden i morgen om det fortsetter... Nei, hun er livlig ellers om dagen altså....så det er tydelig at det blir mindre plass der inne nå Begynner å bli rimelig klar for å føde....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå