Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Ja, jeg lurer rett og slett på hvordan samsovere ordner seg rent praktisk: må mor og far alltid gå ut av soverommet sitt for å kose seg litt? Jeg mener, det går vel ikke så bra å ha sex i samme seng som babyen sover i? Eller legger man babyen over i egen seng mens akten foregår i foreldresengen? Eller blir det så som så med sexlivet den perioden samsovingen pågår? Håper ikke dette oppfattes negativt, jeg er bare genuint nysgjerrig :-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Det finnes jo andre rom enn soverommet - og andre tider enn akkurat sovne-tiden på kvelden... Det går også an å lage en "dyne-kant" foran babyen så den ikke får med seg live-showet hvis man velger soverommet (da er man kanskje litt stillere enn ellers, hvis man har en baby som våker lett). ... og så er det jo litt mer spennende å ikke alltid velge soverommet slik man gjorde før babyen ble født...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Sånn har vi også innrettet oss og det fungerer strålende!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Legger han stort sett over i egen vogge, har en liten dynekant som skjuler hvis han skulle våkne, men er selvfølgelig ekstra stille. Han har aldri våknet da. Ellers bruker man også andre rom. Går så fint så!
monica22 Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 dattern vår er 18 måneder og vi samsover..blir ikke mye sex her i gården nei. max 1 gang hver 14.dag. så da blir det andre rom som blir brukt til det..hehe
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Nå er vi så heldige at gutten vår sover på eget rom, men de første to mnd sov han mer eller mindre i sengen vår. da lå vi enten under egen dyne eller la han over i sin egen seng, eller brukte andre tider på døgnet hvis det lot seg gjøre. er ikke noe problem hvis man vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå