Gå til innhold

Lagt ut bilder fra 3D ultralyd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå så morro å få sånne bilder, har tenkt jeg skal da det også, men det er jo en stund til da ;)

Hvilke uker anbefaler de å ta 3D i??

Skrevet

noen anbefaler fra uke 24 - 32 .. der jeg var anbefalte de fra uke 20 - 30 :o)

Skrevet

ok, tenkte jeg skulle ta 3D på en klinikk i Oslo som heter "Majorstua klinikken" når den tiden kommer, sukk det er sååååå lenge til hehehe ;)

Er i uke 13 nå..

Skrevet

Åååå, så vakker da:)

Skrevet

Oj så kult:-) hår å så lyst på det ,men tror ikke det finnes her:-(... er det gutt eller jente da?;-)

Skrevet

Nåååh;-) synes det er helt utrulig at man kan se ansiktstrekk o.l...

Skrevet

hvordan kommer man inn på denne linken da???? er ikke så kjent her enda...hadde så lyst til å se

Skrevet

Du må kopiere linken å legge den i adresselinjen:)

Den er i hoved innlegget..

Skrevet

Enig!

Veldig flott bilde av gutten din ;-)

Hvor tok du 3D hen?

Skrevet

tusen takk! :o) vi er kjempe fornøyde selv også. fikk med en dvd med 6 filmklipp og der kan vi bare plukke ut de bildene vi syns er fine:o)

var på 3D i porsgrunn :o)

Skrevet

Hvor i Porsgrunn er det de har 3D? Hvor mye kostet det?

Skrevet

hmm.. er ikke så veldig god til og forklare.. men bak en sånn utenlansk kirke eller noe på vei opp mot sykehuset... en brun kirke.. det ligger et gult bygg der og der er det. :o) hehe, vet ikke om du skjønte så mye. men hvis du vil ha nummeret og ringe de så rop ut;o)

det kosta 500 kr :o)

Skrevet

OK, da var det sikkert på gamle St. Olav sykehus . Like bak den katolske kirken. Da finner jeg nok ut av det. Takk skal du ha :-)

500 var jo ikke så altfor dyrt. Får snakke med sambo om det.

Skrevet

jepp der er det!!! :D hehe.. ikke så veldig kjent i porsgrunn ;o)

Skrevet

Åååå, så søtt!!! Jeg kunne også tenkt meg 3D, men tror ikke de har det privat i Bergen... jaja, får nøye meg med vanlig UL..

Stilig var det iallefall!

Skrevet

Helt kjempefantastisk, han var super skjønn :) Var på St.Josef i går og tok 3D vi og. Verdens nydeligste jente :) Verdt hver eneste krone og kan såå anbefales alle sammen :) Er 24+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...