Gå til innhold

Tok dere kjærlighetstesten med partneren ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde selvsagt vi (jeg har ganske dilla med sånne tester,mannen er mer lunken...men lot seg overtale)

Jeg er Romantikeren (litt overraskende, trodde jeg var for kynisk...) og mannen er selvsagt Drømmemannen (visst jeg det ikke...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok testen alene jeg da... Litt flaut for jeg ble pliktpartneren:-S

Skrevet

Vi har tatt den. Jeg var drømmekvinnen og han drømmemannen. He he. Mamma var flørten eller noe....

Skrevet

jeg ble drømmepartner, mens han ble forretningspartner - hehe - oss i et nøtteskall?

Skrevet

Har du ikke fått med deg det? Står i avisen + at det var direktesending fra NRK, der finner du testen også (på nrk sine nettsider)

Skrevet

Hei Bratsj,

her sitter jeg in the middle of the night og troooor (men er ikke helt sikker) at fødselen er i gang. Jeg har jo hatt en hel del kynnere siste tiden, men inatt er det mer kraft i dem. Begynte i 22-tiden og har ikke gitt seg, klokka er nå 02:38. Så...jeg ga opp sovinga (hvilken soving?) og...nå skjer det noe i magen igjen...ja, hva var det jeg skrev...jeg forlot sengen og satte meg på kjøkkenet for å spise. Skikkelig sulten!

Så nå...er det bare å vente og se - og håpe!

Skrevet

Hei på deg Vårvind, svarte deg i ett annet innlegg - dette er skikkelig spennende du !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...