Bratsj Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Det gjorde selvsagt vi (jeg har ganske dilla med sånne tester,mannen er mer lunken...men lot seg overtale) Jeg er Romantikeren (litt overraskende, trodde jeg var for kynisk...) og mannen er selvsagt Drømmemannen (visst jeg det ikke...)
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Jeg tok testen alene jeg da... Litt flaut for jeg ble pliktpartneren:-S
Smurfan Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Vi har tatt den. Jeg var drømmekvinnen og han drømmemannen. He he. Mamma var flørten eller noe....
mamman til nyttårsbarn Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 jeg ble drømmepartner, mens han ble forretningspartner - hehe - oss i et nøtteskall?
mamman til nyttårsbarn Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Har du ikke fått med deg det? Står i avisen + at det var direktesending fra NRK, der finner du testen også (på nrk sine nettsider)
Vårvind Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Hei Bratsj, her sitter jeg in the middle of the night og troooor (men er ikke helt sikker) at fødselen er i gang. Jeg har jo hatt en hel del kynnere siste tiden, men inatt er det mer kraft i dem. Begynte i 22-tiden og har ikke gitt seg, klokka er nå 02:38. Så...jeg ga opp sovinga (hvilken soving?) og...nå skjer det noe i magen igjen...ja, hva var det jeg skrev...jeg forlot sengen og satte meg på kjøkkenet for å spise. Skikkelig sulten! Så nå...er det bare å vente og se - og håpe!
Bratsj Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2006 Hei på deg Vårvind, svarte deg i ett annet innlegg - dette er skikkelig spennende du !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå