Gå til innhold

Noen som har tips og triks for å bli lettere Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode råd til å bli gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, dette er min første pp, men jeg kan dele de råd jeg har fått.

ta folat og omega 3

spis sunt

ta en ss hostesaft solvipect (slimløsende) hver morgen og kveld før og på eggløsningdag (ikke etter - da får egget vanskeligere for å feste seg).

ellers gjør jeg ikke noe spes.....

Lykke til:)

Skrevet

Takk...! Jeg tar folat hverdag..skal væl ha eggløsning imårgen eller noe...Har også tatt tuxi hostesaft, virker den??

Skrevet

*har hørt at man skal gjøre det annenhver dag istedet for hver dag, pga at sædcellekvaliteten blir bedre.

*at sædcellene får mer fart på seg hvis mannen drikker en kopp kaffe før man har sex.

*har du tatt en eggløsningstest?

Men er i samme situasjon......det er ikke bare bare.... Lykke til!

Skrevet

Hadde jeg hatt noen tips, så hadde jeg vel ikke vært i min 4. prøveperiode snart =(

Skrevet

Har og fått tips om at mannen kan hjelpe til ved å spise c vitamin, selen, nøtter og egg:)

Noe må jo de gjøre og....

Skrevet

Og hvis tuxi er slimløsende funker den nok. Det er for å tynne ut slimet i underlivet slik at sæden lettere når egget. Derfor må den være slimløsende.

Skrevet

Tusen takk for tipsene:D Håper på det beste:D

Skrevet

Tips fra ei som er stolt over at det klaffa på første forsøk:

HA GOD SEX! Vi hadde det minst annenhver dag, men bare fordi vi hadde lyst. Vi ble liggende med han inni meg en stund etterpå, og enkelte ganger sovna jeg med sæd inni meg (usj, for detaler)

Ellers har jeg hele tiden tenkt positivt og hatt instillingen at dette kom til å gå på første forsøk, hvorfor ikke, liksom? Droppa å kjøpe inn bind/tamponger for å være klar for neste mens, hengte opp hvite badehåndklær dagen før ikm og sånt. Og det har funka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...