Gå til innhold

Det å bære på barna sine.. nå som vi ikke skal løfte tungt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en på nesten 2 år som er stor for alderen. Han er lang og veier ca 15 kg og kjenner jo at det fort blir tungt, men må jo stadig løfte han litt også. + at han liker å bli holdt litt innimellom.

 

Er dette noe jeg burde begrense?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må nesten kjenne det på kroppen din selv.

Jeg løfter en del jeg.

Så lenge jeg ikke kjenner ubehag i rygg og bekken.

 

det er jo ikke skadelig for barnet om du løfter, det går jo på risiko for bekkenløsning og sånn. og noen er jo mer disponert for dette enn andre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt mangen sa så jeg har fått beskjed om å ikke løfte min sønn eller noe som er tyngre enn han. han er snart 18kg....litt dumt at vi flytter om ett par uker da,hehe...hva skal jeg si for å ikke bære? ingen som skal vite det enda siden det er så usikkert for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har du hatt mange sa, så er du jo spesielt disponert, da skal du ta alle forhåndsregler!

 

Hm.. unngå å flytte ja..

du kan ikke bare rett og slett MÅTTE reise et sted, og evnt ta lillegutt med da, så han holder seg unna flyttinga? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på det,men er litt kontrollfreak så må stå å peke litt.hihi

men tenkte nettopp på at jeg og min kjære kan kjøre fort opp med ett lass med klær og kjøkkenting og leker,så kan jeg rydde de tingene veeeldig seint på plass,hehe...så kan de andre bere de tunge tingene uten å lure så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...