Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Skal dit på fredag. Må jeg pynte meg eller.....? Var showet bra?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Jeg var på premieren :-). Det var velkjent, men veldig morsomt. Gled deg. Elles kler du deg som du lyster. Noen pynter seg mer enn andre. Jeg hadde vanlige "helgeklær" på meg.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Trenger ikke pynte deg noe særlig, olabukse og topp er helt fint. Showet var morsomt, men den biten om allværsjakka var bare snål. Kos deg :-)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Har vært på det jeg å, er enig med deg sanasol om den der allværsjakka, he he Jeg var bare litt pynta, så akkurat passe!
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har også vært der, og det er knallmorsomt Jeg hadde på meg sorte "silkebukser" med en gullsinglet og gullbolero til, veldig pent, men ikke for stivt! eneste er at du ikke bør velge noe særlig UTRINGNING!! Det var det nemlig på singleten min og plutselig filmet dem inn hele brystpartiet mitt, og alle de 1000 besøkende på chateau neuf stirret rett på kløfta mi!!! litt pinlig ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå