Gå til innhold

lady comp

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, noen som kjenner bruk av lady comp?? jeg ha fått låne av ei venninne som er gravid og ikke trenger sin på en stund. begynte å tempe 2. mens dag, og r på dag 20 nå, og det har vært rødt lys en uks tid, og i helgen blinket det rødt mens det i dag "bare" var rødt.. min venninne har forlagt bruksanvisningen, så jeg lurer hva dette betyr.... kan jo nevne jeg har hatt lange sykluser før, kuttet pillen i våres og har hatt 4 mens...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønt: ufruktbar

Rødt: fruktbar

Rødt blinker: Eggløsning forventes

Lykke til!!=)

Skrevet

men etter eggløsning/blinking, hva skjer da??

Skrevet

Det vet jeg ikke desverre. Vurderer å kjøpe så jeg fant det bare ut på nett. Nettsiden er http://www.buenaventura.no/, kanskje du finner ut av noe mer der hvis ingen her vet ;o)

Skrevet

Blinkende rødt lys betyr bare befruktningsoptimum pga forventet eggløsning. LadyComp vil fortsette å gi deg rødt lys en stund etter forventet eggløsning dersom den ikke har registrert temperaturøkning som antyder at du faktisk har hatt eggløsning. Registrerer den eggløsning gir den deg grønt signal noen dager senere. Registrerer den ingen eggløsning går den over i gult frem til enten eggløsning eller mens inntrer.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...