Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 er dette tegn på en liten gutt? Har hørt det!? Jeg kan spise og spise...også appelsin da
1 høne i haneflokken-født Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 har lyst på sjokolade hele tiden, blir gal snart, og selfølgelig pepsi max da hehe, og ja jeg venter gutt, men har også to gutter fra før men har ikke hatt det slik med de to
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Jeg spiste helt sykt mye sjokolade når jeg var gravid, er ikke så glad i det til vanlig. Og jeg fikk jente : ) Mens jeg vanligvis drakk mye pepsi max tålte jeg det ikke når jeg var gravid.. Ville nesten spy av lukta ! : )
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Er litt sjokoladegal jeg også. Ul sier jente.......
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 ja,kan lett hive i meg en hel svæær sjokolade ( nå for tiden helst appelsinkrokan) på en dag,men etter jeg kun spiser det i helgene har jeg spist så mye at jeg faktisk begynner å bli lei..
angel-not Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Er vill etter sjokolade selv, og får nesten dårlig samvittighet noen ganger... Prøver å være litt sunn innomellom;) På UL sier de at det bor en liten jente der inne:)
chrika Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 spiser 2-3 sjokolader hver dag...har alltid gjort det,gravid eller ikke!! vet ik hva jeg får denne gang...fikk gutt sist!! men tror ikke det har noen sammenheng....
Trummelums Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 En ting kan jeg si om det,jeg liker sjokolade og spiser det innimellom....det gjorde jeg også sist jeg var gravid og fikk gutt! Nå vet jeg ikke hva jeg får men jeg dytter innpå sjokolade som bare det...
seff Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Godt å høre at det er flere som er sjokolade-gale :-) Har vært heavy på sjokolade en stund...Prøver å la vær...Men nå er det sjokolade-marsipan i butikken...*grøss*...det er jo såååå godt...Får dårlig samvittighet etter å ha spist den daglige dosen, og spiser da frukt/grønt for å kompensere,,(Som om det hjelper,,,aahhh)
seff Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Har fått beskjed om jente på UL forresten.
Frk. Sol Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 Klarer å spise helt syke mengder sjokolade for tiden. Sambo mener det må være noe galt med meg.. hihi.. Her venter vi snart ei jente!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 slenger meg på her....Er blitt helt sjokoladefreak........MÅ ha det...Bare MÅ ha det......Også melk......nam....Kan til og med stå opp om natta og ta en liten bit, hehe........ Vi venter en liten gutt:) Herregud, han kommer til å hate sjokolade!!!! :/
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 Jeg svelger kjapt unna en stor Japp hver dag, men UL sier jente her....
Har fire go`inger Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 Jeg spiser ille mye sjokolade, og jeg venter jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå