Nr.2imai08 Skrevet 4. desember 2006 #1 Del Skrevet 4. desember 2006 Tusen takk for at dere gjør noe med denne saken! Jeg ønsker at denne meldinga kan være med å oppgradere fødestua i Alta til en fullverdig fødeavdeling med det som følger med dette. Så som barnelege, anestesilege, smertelindring osv, slik at vi som bor i Alta og i distrikene rundt Alta kan slippe å reise for mitt vedkommende over 30 mil i ambulanse over fjellet i dårlig vær...Det skulle ikke vært lov i 2006!! Det er absolutt på tide at Alta får fødeavd og jeg mener det burde vært minst en barnelege i fast stilling i Alta så vi som trenger jevnlig kontakt med b.lege etter fødsel skal slippe og reise enten til Hammerfest eller Tromsø med nyfødte og/eller spedbarn...Det er rett og slett uholdbart!! Og jeg håper av hele mitt hjerte at jeg kan oppleve å føde i Alta på en fødeavdeling. Per i dag har jeg ikke annen mulighet enn å reise de drøye 30 milene til Hammerfest mot noen få mil til Alta fordi jeg i mitt første svangerskap opplevde komplikasjoner av enn sånn art at jeg også ved neste fødsel må være på en fullverdig fødeavd. og jeg må si jeg gruer meg til å resie den veien, det er trist og ikke kunne ha mann og barn med seg dit også...Nei, jeg håper virkelig dette fører frem!! STÅ PÅ!!!!!!! Og TUSEN TAKK for den innsatsen dere gjør. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7342141-til-aksjon-mot-f%C3%B8dekaos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå