marguritten Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 du holder vel ikke på å føde før meg??????
*Lucia* Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Nei, jeg venter pent på min (jævla) tur jeg....... :-) Har drikki en flaske bitter lemon, eneste virkning: Kvalme! :-) Du da???
mammafor2gang Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Ja nå holder vi oss til terminlister............... gjør vi ikke???? *ler*
*Lucia* Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 hehe, JO! :-) Og da ser det ut som du er først mindesemberbaby!! :-)
mammafor2gang Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Neida er ikke det.................. *desverre* Bare skriker litt høyt om dagen:))))))))))) Flere her som har flere dager overtid enn meg:)))) Så jeg sitter her og kniper igjen i ren solidaritet, slik at de får føde først *hihi* JA særlig.....................
Ma&Ae Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 HAHAHAHAHA.......... Nei, det er ikke pent å snike i køn vettu!! Hva skal bitter lemon gjøre a??
*Lucia* Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Jeg vet ikke....... det er en tråd lenger ned. Er visst noen som har satt igang med å drikke detta. Kynnere som går over til rier eller no....... Tenkte det var lett å prøve det..... :-)
marguritten Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2006 skjer ikke noe her heller..hehe.... må bare forsikre meg at du fremdeles er her. blir spennende å se hvem som føder først av oss å ikke noe kø sniking... gjelder jo for meg også da .,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,, ,,,,, så jeg holder et GODT øye til hvor du er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå