Gøril og Jesper :) Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Nå er jeg endelig blitt gravid, på 3. prøverørsforsøk. Er sååå glad. Lurer litt hva dere spådamer ser nå, om dere ser kjønn? Hvor mange det er? Og det aller aller aller viktigste, vil dette gå bra??? Jeg er født: 190582 han er født: 120881 Vil foretrekke at dere er så ærlige som dere kan, jeg tåler en del
Gøril og Jesper :) Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2006 jeg dytter litt, håper så inderlig at noen vil svare meg
cec26 Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer så mye, dette fortjener du:) jeg får en sånn veldig tvilling følese jeg nå da...mmmmm Jeg lurer på om det kan bli to jeg... men samtidig ikke... nei, nå ble jeg litt forvirra.... Ja, dette tror jeg vil gå bra:) Lykke til...
Gøril og Jesper :) Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 jeg har veldig høy hcg skjønner du, så det kan faktisk være tilfelle at det er to.. Ser du kjønn?? Letter mitt hjerte veldig når du sier at du tror det vil gå bra.. Håper det stemmer også :) Hvis du ser noe annet i dette svangerskapet så blir jeg veldig glad om du vil skrive noen ord.. Du er så flink til å spå, så det er veldig moro å lese Husker da du spådde meg sist jeg. Da var jeg prøver, og hadde ikke tenkt tanken på å begynne med prøverør.Så sier du "jeg tror dere trenger hjelp med prøverør". Først ble jeg sint på deg vettu.. Likte ikke å lese det.. men det stemte jammen meg.. Og da sa du at jeg ville føde på sommeren en gang.. Jeg har nå termin 13 aug, så det stemmer vel det også.. Eller hva ??
cec26 Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Hei:) Takk, hyggelig å høre....ja, jeg husker deg godt.. fikk så vondt av deg.. du har det ja, mmm... spennende... fikk litt følese av to altså... kan også være at du får to tette...det tør jeg ikke å svare på.. Men du må holde meg oppdatert... dette blr spennende.. Jeg tror du blir tidlig sykemeldt... Jobber du med barn? føler du har masse barn rundt deg, Tror du vil bli sliten etterhvert.... Tror også du kan få litt bekken plager.. men tror du får et fint svangerskap, du blir veldig tung på slutten og du føder før termin... Føler juli baby på deg jeg...
Gøril og Jesper :) Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2006 Takk for svar igjen Jeg blir så glad når jeg ser du har svart meg Ja, jeg jobber med barn, jobber i barnehage så der er det masse med liv hver eneste dag.. Jeg skal holde deg oppdatert jeg vettu Skal på UL den 22 des, så da ser jeg hvor mange det er.. Har du noe følelse på kjønn??
cec26 Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Jeg ser både en gutt og en jente jeg....:)Hvis det er tvillinger så tror jeg et er toegga.. ellers så får du to tette altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå