Gå til innhold

Snufs........... nå griner jeg!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Og jeg vet det er skikkelig egoistisk og urimelig......... Men nå orker jeg ikke å lese om alle de som føder før termin mer!!!!!!!!!!!!

Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.............................................................

Jeg har en skikkelig down periode akkurat nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det går snart over...... *smiler litt i tårene*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7341746-snufs-n%C3%A5-griner-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det er sikkert utrolig frustrerende å se så mange som "sniker i køen" når man selv er gått over termin.. Tror man blir helt blendet av den termindatoen, uansett hvor mye man vet at det er pluss/minus to uker. Det er liksom noe magisk med den datoen. Sånn er det hvertfall for meg. Jeg har advart sambo med at jeg nok blir helt skrekkelig å ha i hus hvis jeg fortsatt er gravid i januar (har termin 30.12). Så det er lov å deppe litt når man er over termin, det synes nå hvertfall jeg!!

Har ikke så mye annet å si enn HOLD UT :) Snart er det din tur skal du se :)

Trøsteklem

Ja eg og.................har no to uker igjen eg da, men er såååååå lei no....har bare så utrolig lyst å sjå den lille i magen. Hjelper jo ikkje at jula nermer seg med stormskritt heller, bryr meg sikkert ikkje om å ligge på sjukehuset i jula nå fødselen endelig er i gang, men som det er no så får eg lyst å grine bare av tanken. Er veldig veldig glad i jula heime med familien, og har lyst å vere der i år og......får håpe det blir julefeiring heime på oss alle......

Annonse

Å æ e så lei at æ nestn hyl og æ har 15 daga tel termin... æ e så lei... spes a å vær en dårli, stranda kval som ligga og vrekka og vrir på mæ i sofaen eller i sænga... E utålmodi med stakkars lille frøkna også... ingenteng e arti længer... vil ha babyen ut NUUUUUUUUUUUUU!!! bæbubæbubæbuhu... syns æ har hatt en vææældi lang down periode hær... trur sambo e gorr lei a mæ også... træng å få denne ongen ut nu...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...