Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hva betyr dette??? det er liksom helt hvitt ig i samme konsistens som melk...
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Det lurer jeg også på!! For jeg har også det. Det verken klør eller svir. Lukter heller ikke vondt. Men noen ganger kommer det som veldig tykt også. Skjønner ikkeno jeg. Sitter og funderer om soldatene kommer frem når det er slik, men jeg regner med at de gjør det. Klør det eller svir det hos deg? Eller kjenner du ikkeno til det du heller?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 nei ikke klør eller svir...men det er jo så mye, det renner av meg. Jeg har ikke hatt sex på en uke, så det er ikke noen soldater ihvertfall.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 det er sånn her og, tykt hvitt meste parten av tida. er jo masse hver gang eg er på toalettet
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Renner litt av meg også. Mente ikke at det kunne være noen soldater. Jeg bare sitter å lurer på om mannens soldater kommer frem når det er så masse liksom. Men jeg regner med at de kommer frem ) Jeg skal til legen om ikke så lenge, så får høre om dette med det samme. Håper du også finner ut av det. Fro det er ikke så koselig å ha det slik akkurat. Jeg kan si ifra til deg hva legen sa til meg, hvis du ikke finner ut av det før meg =)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2006 Jepp,lykke til hos legen ihvertfall:)
jåsjenta Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Det er HEEELT normalt. Utfloden forandrer seg ettersom hvor man er i syklusen. Sjekk på www.pernille.info Står masse info der om sekret (utflod), og hvor i syklusen man er i forhold til det:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå