varg veum Skrevet 13. desember 2006 #26 Skrevet 13. desember 2006 er også i uke tolv, får på meg buksene , men må streve med knappen og er nødt å åpne den når jeg sitter meg ned... helt tragisk...hihi sikkert tvillinger... når jeg ventet 1 mann hadde jeg ikke antydning til mage i uke 12...
superhappy32-guttemamma Skrevet 13. desember 2006 #27 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har hatt en ubekvem dag på jobb, med altfor trangt skjørt over magen. Blir i dårlig humør av å gå i trange skjørt skjønner jeg. Jeg hadde ikke altfor stor tålmodighet under Luciagangen til ungene i dag, jobber på småskolen. Synes at det strekker inni magen også, spesielt i går kveld. Må nok tenke på å handle inn skjørt og bukser i løpet av kort tid......Trodde ikke det skulle bule ut så tidlig og i første svangerskap.......
Øyboeren med to små <3 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #28 Skrevet 13. desember 2006 superhappy32, det trodde ikke jeg heller.. men som så mange har sagt, det er nok mest bare luft...! men det kan det jammen bli mye av i magen..! har sluttet å putte buksene i tørketrommelen for å få de på meg.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå