2SmåTroll Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Legging har gått som en drøm frem til nå. Men nå nekter ho nesten og legge seg. Kommer opp og hyler. Vil kose, eller så må jeg sitte der inne. Men jeg er ikke innteresert i noen av delene. Jeg vil at ho skal fortsette og legge seg uten noe dill dall. Men det resulterer i at jeg må fly opp og ned trappa. ungen hyler og det kan fort ta 30 min før ho sovner.. noen ganger 1 time og. Dette er slitsomt! What to do? Hvordan skal jeg få henne til og legge seg uten bråk? Ho er tydlig trøtt når ho skal legges og.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 har ikke så mange råd, annet enn å anbefale mindre soving på dagtid hvis hun sover lenge da. vi hadde dette problemet før vi kuttet dagsøvnen, nå når han ikke sover på dagen lenger er det mye lettere, og han våkner også mye mindre på natten.
2SmåTroll Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 har prøvd og kutte ut sovingen, men da blir ho bare grinete og helt umulig. Jeg legger henne ikke for noe lur mer, nå går ho til ho stuper og ender som regel med og sovne på sofaen. Eller i vogna hvis vi går en tur. gjerne 30-45 min.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 da er hun kanskje overtrett til kvelden? hvordan er det om hun får sovet en time, halvannen? vi begynte med å kutte søvn annenhver dag og i helgene.. dette er det mange som har god effekt av. så hører det til historien at gutten her selv bestemte at han ikke skulle sove de dagene han fikk lov, så han kuttet det selv helt og holdent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå