Gå til innhold

Hva tror dere jenter? -vil min lille spire klare seg?


Snooopi

Anbefalte innlegg

jeg var på UL i dag er 7+2. På den gamle grumsete skermen så vi noe som lignet ei reke (med god vilje). Det var ikke noe bankende hjerte å se... legen mente med sin erfaring at dette ikke kom til å gå bra. Jeg fikk ny tid om ei uke.

 

Tror dere det er håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg fikk tidlig Ul når jeg var 6,5 uker på vei. (trodde jeg).

På skjermen så i noe bittelite.. var ikke mer enn 3 mm. Men skulle vært 8mm.

Fikk ny time en uke senere, å der så vi et mye større foster og et bankende hjerte.

Var visst bare 5,5 første gang jeg var der.

I morgen skal jeg tilbake til ny UL pga av blødninger. den 3. på 3 uker..

Vi får krysse fingerene for oss begge.

Det kan fortsatt være håp.

Fikk også beskjed av legen om å ha kaldt blod i årene første gang. Å det hadde jeg. Var så forberedt at jeg heller ble overraska når den hadde vokst.

 

Lykke til. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

 

Det var trist å høre! Det er nok ikke lett for oss å si om dette kommer til å gå bra eller ikke... Krysser fingrene for at det ser helt fint ut neste uke!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du er såpass langt på vei da? Hjerteslagene vistes ikke da jeg var mellom fem og seks uker, men først mellom seks og sju. Dersom du tar feil av et par uker kan det bare være for tidlig. Men jeg er ingen ekspert, håper på det beste her ja. Lykke til, og hold oss oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at jeg er 7+2 da det er prøverør. Jeg hadde litt lav hcg i starten, så jeg håper jo at det bare er en slow starter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...