Gå til innhold

jeg hadde en ma i sommer - er jeg på vei til å få en til???

Snooopi

Anbefalte innlegg

jeg var på UL i dag er 7+2. På den gamle grumsete skermen så vi noe som lignet ei reke (med god vilje). Det var ikke noe bankende hjerte å se... legen mente med sin erfaring at dette ikke kom til å gå bra. Jeg fikk ny tid om ei uke.

Tror dere det er håp?

Fortsetter under...

Tok han ikke Hcg prøver av deg? Hadde jeg vært deg ville jeg dratt tilbake i morgen for å få tatt prøver, slik at du slipper å vente en hel uke. Da tar de nye prøver etter to dager, og dersom prøveverdien ikke har steget, er det ikke et normalt svangerskap. Det er for din egen skyld, så får du begynne å bearbeide det hele hvis det er en abort.

Min erfaring tilsier at det som regel er en MA hvis legene tror det, men man kan aldri være for sikker...

******* Krysser fingre og tær for at det går bra med deg ********

Takk. Legen sa at hvis han var sikker på at det ikke var noe der hadde han sendt meg rett til gyn for utskrapning, så det er vel et bittebittelite håp der, selv om han var redd for å oppmuntre meg... det som er så irriterende er at jeg har alle symptomer...

klemmer fra

Annonse

Var til UL i dag og spiren har utviklet seg positivt! I dag så vi plommesekken, og det hele ligner uke 6. Dette passer med siste uke, hvor det lignet uke 5. Legen er positiv, så nå krysser vi fingrene for at det faktisk går! tenk om det er mulig at spiren har ligget i dvale i 3 uker før den har begynt å jobbe?!

Jeg skal til ny UL den 19.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...