Gjest Skrevet 4. desember 2006 #1 Del Skrevet 4. desember 2006 Nå som jeg er gravid for tredje gang lurer jeg på hvor sannsynlig det er at jeg vil få epidural. De fleste føder fortere og fortere for hver gang. Den tredje fødselen kan gå veldig fort, slik at jeg ikke vil rekke epidural. Jeg kommer til å be om det i journalen min for sikkerhets skyld, men jeg vet ikke hvor sannsynlig det er at jeg vil få det. Jeg har jo født begge gangene før med planlagt epidural, men jeg vet ikke hvor store sjanser det er for at jeg vil få det denne gangen. Tror dere at jeg bør forberede meg på en fødsel uten noen bedøvelse denne gangen? Eller er det store sjanser for at jeg vil få epidural denne gangen også hvis jeg ber om det? Jeg er spent på hva jeg kan forvente denne gangen. Mange sier at tredjemann er en luring, jeg vet ikke helt hva som legges i det. Min første fødsel varte i 12 timer fra jeg ankom sykehuset til ungen var født, det er jo ganske gjennomsnittsvarighet av førstegangsfødsel. Den andre fødselen ble stimulert, jeg fikk rier av meg selv tidlig om morgenen, men måtte få drypp om ettermiddagen og i journalen min stod det at jeg hadde 4 1/2 times aktiv fødsel - dvs. fra dryppet var satt til ungen var ute. Så jeg er veldig spent på hva jeg kan forvente denne gangen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7341553-hva-tror-dere-vil-skje-med-meg-denne-gangen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #2 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er første gangen min, men kjenner andre som har fått barn 3 ganger eller mer...og tror alle som ville ha rakk å få untatt hun ene fordi det var for svake rier eller noe sånt. Kan du ikke høre med jm på sykehuset? De burde jo vite om det virkelig er sant at det er så mye større sannsynlighet for at fødselen går raskt når det er 3. gang eller ikke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7341553-hva-tror-dere-vil-skje-med-meg-denne-gangen/#findComment-7351689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå