Guners Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Jenter, er det ikke fullmåne i kveld ?? Lykke til!!
ina:) Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Trodde det var imorgen jeg?? :=) Mon tro om det påvirker fortgang i prosessen??? )))
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 tja, hvem vet? Forrige gang hadde jeg termin 9. og det var fullmåne 5., jeg fødte to timer inn i den sjette
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Tror på det inntil det motsatte er bevist! :-)
ina:) Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Når er det da jenter???Ser i a-plan min nå å da ser det ut for meg som om det er fullmåne 5 desember. Tjihi så spennende.....Håper den fullmånen tar hensyn til min utålmodighet og sender meg noen fødestråler iallefall :=)
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Når har du egentlig termin da?
Snupidupi Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 E fullmåne i morra... ska vi ta en klar færdi felles popp?
ina:) Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Ehhh har jo ikke termin før 1 januar da men er så lei og sliten så sjangsen for at det skjer noe med meg er vel minimal.......men jeg har murringer nederst i ryggen som strekker seg framover og det er akkurat som om babisen presser nedover så jeg håpte at kanskje da.....
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Det kan like gjerne være at h*n presser hodet ned i bekkenet... er nok litt tidlig å satse på fullmånen når du ikke har termin før 1.jan hehe... men for all del - det kan jo være? Du får uansett ha lykke til de neste ukene, jeg har egentlig termin 8.jan, men både jeg, gubben, legen min, de på sykehuset og jordmora mi mener det stemmer mer med ca 1.jan Så kanskje får vi samtidig? Spennende!
ryddemani Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Ååå så ikke dette fullmåne innleggetfør nå! Ja jeg er med!!!!!!!!!!!!!
ina:) Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 jepp, kjempe spennende :=) Har jo fulgt litt med deg og du har jo nedpress og modningskynnere? så kanskje det er du som får månestrålene hehe:=) Helt i starten av svangerskapet var det en av de spådamene inne på et av de andre foraene som spådde meg og hun sa at jeg ikke måtte bli overrasket om det skjedde noe den 24 desember hehe...Ikke det at jeg tror så veldig på sånn spåing akkurat, men idag hvor jeg har megadrittlei dagen har jeg alle muligheter åpne :=))))
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 På megadrittleidager er det lov å håpe på månestråler og alt mulig sånt Jeg trøster meg med at selv om JEG er i rævva form med bekkenløsning, ryggsmerter, nedpress og modningskynnere, så har knøttemor i magen det utmerket HVIS det skulle skje noe nå, så er jeg kommet så langt i svangerskapet at hun kommer til å takle helt fint å komme allerede. Så får jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente Før eller senere ligger jeg nok på rygg og hyler at jeg vil utsette hele sjiten noen uker til, hehehehe
ina:) Skrevet 4. desember 2006 #13 Skrevet 4. desember 2006 Jepp sant nok det der :=) Men tålmodighet er en dyd....jeg er som en hormonell utålmodig tidsinnstilt bombe om dagen hihi....ting skulle helst skjedd igår...men det er som du sier at når det endelig setter igang, nei da vil en gjerne vente litt hehe" til et mer passende øyeblikk...."
chrika Skrevet 4. desember 2006 #14 Skrevet 4. desember 2006 åh,skal ut å legge meg å sove under månestrålan i natt,og i morgen natt(så er jeg på den sikre sia)så jeg er sikker på at de treffer meg !!! trenger seriøst at den fullmånen skal ha innvirkning på meg....
rakrias Skrevet 4. desember 2006 #15 Skrevet 4. desember 2006 Hei. Nå er jeg 5 dager over termin, og flere eldre har sagt at jeg ikke behøver å vente noe før rundt den 5. desember fordi det ikke er fullmåne før da..Det betyr at jeg i løpet av kommende døgn bør være klar (og er det noe jeg er så er det KLAR....). Vi får se om dette holder stikk..Hvis jeg skulle føde i det kommende døgnet, skal jeg være tilbøyelig til å tro på fenomnenet :-)
Abracadabra Skrevet 4. desember 2006 #16 Skrevet 4. desember 2006 Den er jeg med på, jeg hadde termin 29 nov., så inntil det motsatte er bevist tror jeg fullt og fast på fullmåne=fødsel, hehe! Så får jeg heller falle fra trosretningen på onsdag hvis ingenting har skjedd til da... Kom igjen månestråler, magen er så stor at dere MÅ kunne treffe den, umulig å bomme! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå