Gå til innhold

Ønske seg jente er fy, ønske seg gutt er ok?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sa bare at det var det inntrykket jeg fikk... Og ikke bare her inne, men ute i den virkelige verden også...

Hvis jeg sier at jeg ønsker meg en jente, så får jeg slengt tilbake at "du skal være fornøyd så lenge barnet er friskt" o.l. Men hvis jeg sier at jeg ønsker gutt, så er det mer sånn "ja, det hadde jo vært veldig koselig siden det er så få gutter i familien." eller "ja, det ville sikkert samboeren din også satt pris på" o.l.

Hmmm vet ikk helt ,men det er veldig mye snakk om de som ønsker seg jente gjerne fordi de har en gutt fra før ,men primært vil de fleste bare ha en frisk unge.. Tror alle egentlig ønsker seg litt mer et kjønn ,men sier det ikke... får å det inntrykket ,men tror ikke det er sånn. Bare som sagt jenter er mer nevnt og da reagere folk?! For hva er galt med en gutt liksom.. tenker de sikkert?!

Annonse

syns det er greit å ønske seg hva man vil,har fått akuratt samme intrykk jeg at feil å ønske seg jente... ønsker meg skikkelig gutt nå har verdens fineste jente fra før,det er lov å ønske seg hva man vil :) men blir glad uansett UL sier jeg får jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...