Gjest Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Jippi!!!!! Alle tre slår og har fin hjerterytme! Får goooood oppfølging og kan ringe legen når jeg vil!
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 wooooow!! gratulerer så mye x 3!!! dette var vel store nyheter! hadde du noen anelse før ultralyden eller?? så spennende da! =O)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 3stykk....wow såpass.Så herlig at alle hjertene slår.Gratulere så masse.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 å,herre!!!hehe..gratulerer...kom deg inn på tvilling/flerlinger siden..hehe...så morro...lykke til..
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Ja, fikk tidlig Ul for ikke så lenge siden, og var da i tvil om jeg skulle bære frem alle tre..... men etter en liten tenkepause og mye støtte fra folk her inne, har jeg og mannen min bestemt oss for å beholde alle tre.... vi har en liten e på 2 år fra før av, så det blir nok å gjøre fremover! Så nå har jeg liksom begynt på "nytt" i graviditeten... har glemt at jeg i det hele tatt vurderte å ta vekk et av dem.... Jeg var veeeldig plaget med kvalme og orket ikke engang stå opp om dagene.... det var det jeg bekymret meg over og fikk derfor tidlig UL
frøy@ Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Ojojoj..så utrolig morro..trippel lykke!! :-) Gratulerer og lykke til!! :-)
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 wow 3 stk??? hihihi gratulerer så kjempe mye,så spennende da
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Heisann alle her inne! Hovedinnlegger er ikke gravid!! Hu er blitt avslørt mange ganger både inne på Bli gravid og inne på 1.trimester... Hun har irritert mange..... Så ta det hun sier med en klype salt....
**My little Miss drama and I** Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 HVA?? WHAT?? tuller du eller?!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 Nei. Velger å være anonym nå, for hu vært veldig frekk og hengt ut enkelte personer før... Det er flere som sier at hun har to nick - bruker vist og kråkebollen - men da er hun en annen personlighet...(dette er ikke jeg 100prosent sikker på at stemme...Men det er flere som mener det) Dersom du søker på nicket hennes og går litt tilbake i tid kan du se...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 Må dere gi dere!!! Tror ikke noen tuller som slikt... Finn linker der hun er avslørt, så skal jeg tro på dere... Dere er vel bare sjalu.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #13 Skrevet 4. desember 2006 http://www.barnimagen.com/forum/thread/7265064 Ikkje avslørt kanskje, men både ho og kråkebolla_ har laga masse dårleg stemning på Bli Gravid. Kråkebolla_ er på 1.tri no, og fleire av dei som har testa positivt i det siste er negative til ho. Men det er vel opp til kvar enkelt kven ein vil tru på, sjølv tek eg det med i stoor klype salt. Likeså som med gulli og andre
maiprins Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 ååååååååå Så koselig! Har du UL bilde jeg kan få se ;-) Lykke til Klem
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #15 Skrevet 5. desember 2006 Hei. Jeg og ønsker å være anonym fordi Afrodite tidligere har hengt ut både den ene og den andre... Så den "rørende" historien om de tre trillingene som skulle bli to... Dette er bare oppspinn! H*n gjør alt for å provosere. Om ikke Afrodite og kråkebolla_ er samme person så ser det ut til at de bestandig dukker opp samtidig... Da er de enige i alt og rotter seg sammen og skriver særs provoserende innlegg der de støtter hverandre. Nå er det ikke lenge siden kråkebolla_ dukket opp inne på 1trimester så da var det vel egentlig bare å forvente at Afrodite skulle dukke opp og Hold dere for god til å svare på innleggene til denne personen! Bare å gå litt tilbake itid og se på innlegg inne poå Bli gravid.
findus Skrevet 5. desember 2006 #16 Skrevet 5. desember 2006 Hva i alle dager er provoserende med fint resultat av ultralyd x3?
simasefa -8 juni- Skrevet 5. desember 2006 #17 Skrevet 5. desember 2006 halloen! ... synest det er vel drøyt å rope ut at : hei alle sammen! hun her er IKKE gravid!! det vet du da strengt tatt ikke... selv om hun har provosert å vert frekk betyr ikke det noe annet enn at hun har provosert og vert frekk.. fortell meg om den gravide som ikke har provosert og vert frekk... og til afrodite: gratulerer med babyene!! bare du og dine nermeste vet noe om din graviditet, folk her inne tipper og gjetter i hytt og pine, og til syvende og sist vet vi ikke en eneste døyt om noen her inne.. en kan velge å tro på det folk skriver om, eller ikke. Og det betyr at det er opp til hver enkeltes synsing og avgjøre om noe er sant eller ei- mens jeg koser meg med min mage, kan jo hvem som helst slumpe å si til folk som prater med meg her inne at nei hun er full i shit, hun lyver, og er ikke gravid.... synn er det, men så kan jo ingen vite noe om meg så lenge ingen har møtt meg face to face.. jaja... blir bare så trist å lei av bim-politiet som skal avgjøre hvem som skal få svar på sine innlegg og ikke, hvem som lyver og hvem som er gud vet hva, fordi de provoserer... mvh siren
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. desember 2006 #18 Skrevet 5. desember 2006 Ja enig, vi får vell se bildene når den tid kommer uansett, imellom tiden så la det nå være:-)!! Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå