Gå til innhold

Gratulerer Scubagirl!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis med liten korallfisk.... Saaaaaaaaaa utrolig bra! Det unner jeg deg virkelig, og du, NYT livet, rug i vei - det er de de smaa trenger. Naar du saa blir scubamamma til hoesten saa kommer du ned i tropene til meg, her kan dere begge dykke og kose dere i 32 grader i vannet, mmmmmmmm, det er ikke vondt vettu.

Gleder meg van(n)vittig paa dine vegne og oensker deg all mulig lykke til naa. Det ordner seg for snille jenter, og takk for at du var saa snill med meg da jeg var en bitteliten korallamoebe forrige uke...

Naa er det ting aa glede seg over, og jeg gleder meg med deg.

Huuuuurrrrrrrrrrrraaaaa for deg!

Stor klem fra meg, kommer straks etter og tar til meg alt som finnes av stoev =o)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for så mange fine ord Femina..

Og om du virkelig mener at vi kan komme ned til deg å dykke, takker vi for det og håper at muligheten vil by seg...

Jeg har liksom samme troen som deg på det at det ordner seg for snille jenter... Nettopp denne strofen pleier jeg og bestevenninna mi også bruke når vi har fått til noe vi har plundret litt med...

Men tiden fremover nå skal jeg bare nyte og ta vare på meg selv. Samboer er så glid og fornøyd om dagen, så jeg tror nok at jeg har gjort han glad...

Krysser fingrene for at spiren sitter hos dere denne pp...

Klem fra kalde nord...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...