Gå til innhold

Jippi, fikk fødeplassen jeg ønsket!


Jubalov

Anbefalte innlegg

Dagens store opptur var å få et brev fra Rikshospitalet, som hadde kommet i dag. JEG ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LYKKELIG for at jeg fikk ønsket oppfylt!!!!!! HURRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har søkt meg til Ullevål.

 

Søkte når jeg var 5+4, så da vil det si at det er 14 dager siden på ondag som kommer.... Håper jeg også får vite snart....

 

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 + 4 nå. Dette er mitt andre svangerskap, har en gutt på 3 år. Ved første svangerskap var legen raskt ute med at vi skulle søke. Denne gangen ville han vente til januar med å søke. Det fant jeg meg imidlertid ikke i:-)))))) Ville ikke risikere å havne et sted jeg ikke ønsket, selv om ingenting er sikkert den dagen nurket vil komme.... Foreløpig er terminen 07.07.07!!! Håper du får positivt svar snart! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også et barn fra før som er født på Riksen.... Veldig fornøyd. Er i min 8. uke og har akkurat sendt av gårde søknad. Håper håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! Håper det går i orden, synes det var helt strålende å føde der, ble SÅ godt ivaretatt (selv om jeg hadde en "drømmefødsel" i følge jordmor - og ikke hadde noen spesielle behov, så var det første gang og man vet jo ikke helt hva man går til...) TVI TVI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til begge to!!!!!

 

Håper jeg får plass på Ullevål. Har hørt så mye positivt om det sykehushotellet (at faren også får lov til å bo der - det har jeg så lyst til).

 

Håper å få svar i løpet av uken eller neste uke.... Vet at det er mange som ikke får plass på Ullevål og Riksen.... Men jeg håper!

 

Bor dere i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo, ikke så langt fra fødesykehuset, kan i teorien bare vandre bort når tida kommer. Det spørs hvordan det blir i praksis da! Det gjenstår å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...