Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 syns det er så mange som får dette til! men her i huset er det håpløst. jeg får nok søvn og alt det der, men skulle gjerne hatt det enda bedre. gutten er 6,5 mnd. legger han i halv sju tida og da ligger han ofte og roper en halv time før han sovner. ofte må vi liksom "pakke ham inn" for at han skal sove. syns det er litt hjerteskjærende å la han rope litt, men må man så må man. har prøvd å nattavenne. vi fikk det ned i et måltid mellom 18:30 og 7 på morgenen. MEN han våkner alltid kl 04 og ligger og gråter og er styrete til kl 05. Sånn har det vært i over en uke. Nå har jeg gitt opp, og lar ham få pupp både 24 og 05. da ble det bedre for oss iallefall, selv om jeg gjerne skulle hoppet over amming midt på natta. han spiser fast føde, jeg tenkte å kjøre på med enda flere måltider. gir litt velling til frokost, varm lunsj og grøt til kvelds. han har også begynt å like å ha teppe over ansiktet! noen andre bebiser som driver med det? er litt usikker på om det er så bra, men han kan jo ta det vekk selv.. noen tips....?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Forresten-. han får pupp 23 og 03-04...
Chruo Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 kanskje det blir bedre hvis du legger gutten litt senere - så blir han ikke så fort sulten. for det er langt mellom 18.30 til 7
emil070706*kom*140706 Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 emil må oså ha kosekluten over nesa .. for og sovne men jeg tar den vekk når hn er sovnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå