Gå til innhold

Smerter i mellomgulvet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som har smerter i mellomgulvet? Jeg har hatt det siden fredag nå, og synes det er litt ekkelt med tanke på svangerskapsforgiftning. Kommer og går litt, er ikke vondt hele tiden. Når jeg sitter i ro går det greit, men når jeg rører på meg kommer smertene. Hadde tenkt til å ringe til legen i dag om det ikke var bedre, men så ville jeg vente å se, også har det vært noe bedre noen timer, men nå kom det tilbake igjen. Noen som har erfaring med dette? Kan det være svangerskapsforgiftning? Har også vært kvalm siden fredagen, og klør masse over hele kroppen. Har ingen hevelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vondt, ikke når jeg sitter, men kan kommer pluttselig når jeg driver med noe, stresser litt, eller går.. Litt sånn lignende hold - skikkelig stikking. De siste dagene har jeg hatt vondt i hodet, vært kvalm og kastet opp ... men tenkt at dette er en del av "hele pakka" Er 29 uker..

Skrevet

Hmm... ja, lignende hold og stikking. Vondt. Jeg er i uke 30. På babyverden står det at man må ta kontakt med lege snarest dersom man har smerter i det området, og også hvis man plutselig blir kvalm og uvel leste jeg et annet sted. Aner ikke jeg. Har tenkt at siden jeg ikke har noen hevelser, og heller ikke hodepine så er det sikkert ikke farlig. Men vet ikke. Stresset veldig på fredag, og det er etter det at det kom. Stress kan være utløsende årsak til svangerskapsforgiftning, står det i svangerskapsboken. Og det står også at man ikke må slå seg til ro med at det er normalt å ha litt forskjellige plager når man er gravid. Blir jo helt paranoid. Vil jo ikke ringe/dra til legen og bli sett på som hypokonder heller. Har dessuten ikke fastlege her jeg bor. Noen som har hatt svangerskapsforgiftning her inne, og kan fortelle hvordan symptomer de hadde?

Skrevet

Pleier å få smerter i mellomgulvet (mensen smerter ) om morgenen noen ganger.. idag trodde jeg nesten fødselen var i gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...