Gå til innhold

Legene tror jeg spontanaborterer...


Pingo80

Anbefalte innlegg

Har blødd litt hver dag siden torsdag. Friskt blod, men så lite at jeg bare har brukt truseinnlegg.

I går reiste jeg på legevakta for å få sjekket dette. Da ble det satt igang et schwææært apparat. Tok blodprøver, underlivsundersøkelse, ultralyd osv.

Var selvfølgelig takknemlig over å bli tatt alvorlig, men det viste seg dessverre å kanskje være mer alvorlig enn jeg trodde.

Gynekologene og legene mener jeg kanskje har spontanabortert eller at jeg er gravid utenfor livmoren. HCG-verdien var bare 475, og jeg skulle etter menstermin være 5+2.

Dette er bare helt pyton. Skal til sykehuset og ta blodprøve og ny ultralyd i morgen, og jeg er så nervøs. Gynekologene så noe bittelite inni livmoren min, noe som kan være et foster, men det var så lite at hvis de har rett, er jeg ikke 5+2, men iallfall en uke kortere. Skjønner ikke at det kan gå an... Jeg vil bare gråte. Har hatt to veldig vellykkede svangerskap, og trodde ikke dette kunne skje meg. Har ingen smerter, og i dag har jeg skikkelige graviditetssymptomer....

 

Unnskyld sytinga, trengte bare å få det ut. Jeg misunner dere med normale svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

jeg føler med deg, jeg hadde en blødning i uke 5 sist jeg var gravid, ikke mere enn truseinnlegg hver dag. Det hele viste seg at jeg hadde en spontanabort. Men dette ble ikke oppdaget før rundt uke 10 da jeg endelig ble undersøk p.g.a ny bløding.

 

 

jeg forstår deg veldig god hvordan du har det nå, jeg er akkurat gravid igjen, men klarer ikke å glede meg over svangerskapet, ikke enda.

 

Det beste du kan gjøre nå, er å få fustrasjonen ut av kroppen. Ta med deg noen i morgen som du stoler på, noen som kan være der sammen med deg. Du trenger det. Og en ting det er ikke syting det du holde på med nå, du bærer et lite håp samtedig som alt ser svart ut. Bruk oss her inne hvis du trenger noe å snakke med. Det værste du gjør er å sitte inne med følelsene dine.

 

Tenker på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist! Ønsker deg lykke til og gir deg en stooor klem. Hold oss oppdatert på hva som skjer fremover. Vi er her og tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå ble jeg trist...

krysser fingrene for deg...

Gi lyd da..

*stoooooor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...