Gå til innhold

Noen som tilbringer mer tid ved doskåla enn med omverden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen gode råd til meg?? Jeg er så kvalm... har prøvd vann m ingefær. vann m sitron, tørr mat osv.. ingenting hjelper.. skal til legen i morgen å få sykemelding..ORker ikke handle julegaver en gang.

Men men.. prøver å være positiv :P Men det er jammen ikke lett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.. jepp, kjenner meg veldig igjen, er i uke 10 og håper det går over snart. er selv blitt sykemeldt på grunn av det..har av og til noen gode dager, hvis jeg er kjapp med å drikke noe som har sukker i seg, enten eplenekter eller litt brus, solo eller noe, med en gang jeg slår opp øynene.. da er det bare til å vente litt, så hvie i seg noe mat så blodsukkeret kommer opp.. men det er både og, noen ganger funker det veldig bra andre ganger ikkje fult så bra... men du får ha lykke til og trøste deg med at det går forhåpentligvis over om noen uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det slik, og det var dessverre lite som hjalp for min del. MEN, imsdal med pære og ingefær var det beste og drikke, og hjalp meg noe, samt (ja jeg vet det ikke er sunt) salt potetgull om morningen. Nå har det heldigvis gitt seg da, er i uke 10. Det gir seg nok snart til deg og, så kan du snart kose deg med julegavehandling:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...