Gå til innhold

Hei! Endelig kan jeg komme over hit! 4 prøverørsforsøk, men det var verd det! :-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg gleder meg til å ta følge på denne vakre veien sammen

med deg Fjerten.

 

Vi prøverøvere må jo holde sammen :)

 

Gratulerer så mye, det er sååååå fortjent..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte Gøril! :-) og Minni også, selvfølgelig!! Enn at vi er 3 stykker som samtidig omtrent er gravide på ass.befr??

Det er jo bare helt fantastisk! :-) Når hadde du innsetting? Jeg hadde det den 16/11... Stemmer det at jeg er 4+4 i dag da eller? Hvordan regner du det?

Masse klemmer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lykke til til dere alle tre, dere fortjener dette virkelig.

 

Når det gjelder hvor langt man er på vei, regner man med fra siste menstrasjon d.v.s hadde du første dag mensen 1. nov og har syklus på 4 uker skulle du hatt mensen den 29 nov, d.v.s du er 4 uker og 5 dager på vei. Dette er den vanlige beregningen, men det kan godt hende de regner det anderledes for dere med prøverør.

 

 

LYKKE TIL VIDERE med svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Jeg er jo litt bekymret da, hadde en blødning, men testet positivt 2 dager etterpå, dagen etter de, tok jeg en hcg som da var på 86, den doblet seg fra 86 til 175 på 2 dager. Så jeg håper alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hiver med jeg:-) Jeg har også blitt gravid ved prøverør og er i dag 10+3... Hadde innsetting den 9/10 i porsgrunn...

Håper det går bra med dere andre også:-)

 

Masse lykke til videre:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saa utrolig goey, gratulerer! Dette maa du ha ventet lenge paa, maa vaere en fantastisk foelelse!!! Vi gleder oss til aa bli kjent med deg ogsaa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...