Gå til innhold

Anbefalte innlegg

og sjekke fostervann og liv

nevner da også protein og sukker i urinen..

alt er sikkert fint, men den urinprøven i dag toppet liksom kaka..blir bra å få sett at alt er bra...bare griner hele tiden..kommer til grine der oppe også, men de har vel sett det før..

top model går jeg glipp av, å!! :P hihi....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7340935-skal-inn-p%C3%A5-riksen-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å få sjekket litt da, så kan du ta det med ro etterpå vettu! Lykke til, dette går helt sikkert kjempefint. Og du, bare grin i vei, det er de vandt til, også får du løst opp masse spenninger i kroppen og babyen blir så fornøyd! :o)

Annonse

Skal krysse fingrene for deg. Vet ikke om du husker at jeg skrev jeg hadde rolig baby. Vi har vært inne på kontroll hver dag nå siden fredag. Hun har ikke reagert, men alt ellers har vært bra. Legen har ikke skjønt noen ting. Jeg har fått litt akupunktur nå, og det har hjulpet tror jeg. Hun har ihvertfall kviknet til. Jeg lå og gråt på sykehuset i går. Da vikom på kontroll, måtte legges inn for da turte ikke legen ta sjansen mere. Ville ha meg der. Jeg knakk sammen. Var sliten og kjemperedd. Etter noen timer og akupunktur så reagerte hun for første gang igjen på ul. Det var jubel hos både oss og legen.

Godt du kommer inn nå, da er du i trygge hender. Jeg skal komme innom når jeg vil for ctg fikk jeg beskjed om nå. Kommer derfra nå, og min baby har det kjempefint. Det tror jeg din har også.

Lykke til! Jeg tenker på deg og vet hvordan du har det. Håper du skriver hvordan det gikk når du kommer tilbake.

Annonse

HUN HAR DET BRA!!!!

Var der i 3,5timer..kom hjem klokka 23...og jeg som allerede var skutt etter legetimen i dag..!

Vi tok først ctg. Hun rørte på seg mindre enn gjennomsnittet, men det var likevel fint.

Så tok de ul, og fostervannet var det nok av. Hun sleit litt med å finne navlesnorgreiene..men falt til slutt på at alt var fint. Det kunne vært fostervann jeg lakk, men siden jenta hadde det fint og jeg hadde det fint så var det ingen fare nå når jeg var så langt i svangerskapet og skal føde snart uansett..!

Hun veide ca 3500kg nå.(40 fullgåtte i morgen, termin fredag)

Tusen takk for alle støttende ord alle sammen!! Dere er kjempesøte!!

Nå skal jeg SOVE og bare glede oss til jenta kommer ;-)

Om popkind var der sp kjente jeg henne ikke igjen i såfall..kom tre par mens vi var der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...