Gå til innhold

hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har temin i dag å har lakt på meg 10kg. ( men har gått ned i meg selv, pga mye kvalme å oppkast )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 kg og er i uke 34

Skrevet

20 kilo i uke 32:( Ifølge andre ser det ikke sånn ut visstnok. Ikke noe kjekt altså. Nå veier jeg 76....og er forøvrig 1,67 høy...en liten ball. Har lagt på meg så mye i tidligere svangerskap også. Prøver å gå en tur hver dag...

Skrevet

11.kg- er i uke 36 nå....la på meg 36 kilo med førstemann så jeg er superfornøyd med den moderate økningen...jeg var nede i normalvekt igjen etter forrige mann altså..så jeg har bare en god og fin mage...har ikke lagt mye på meg på resten av kroppen...her er det bryster og mage hvis jeg kan si det sånn.....hehe...

Skrevet

var 13 kg i uke 32 (33+2 nå) la på meg 13 tot med forrige, vel å merke for 11 år siden....

Skrevet

Hei.

Er i uke 31+3 og har lagt på mæ 9 kg.

Alt samma ligg mellom midjen og knærne.

Har fått såkalte "kjærlighetshåndtak", dæm kom faktisk me engang i graviditeten. Så e det magen,selvfølgelig, og låran.

Resten ser ut som før, så æ syns det e ganske rart da.

Skrevet

jeg er i uke 36+2 og har lagt på meg 23 kg!!! Veier nå 99!!! Men jordmor mente jeg hadde mye vannvekt, fingrene mine er som små pølser med negler! Jeg er hoven over alt!

Skrevet

Har lagt på meg 15 kg og er i uke 33:) Tar ikke det noe tungt, er fremdeles slank, men har stor mage. Forrige gang la jeg på meg 12kg totalt.

Skrevet

8,5 kg.Er i uke 30

Skrevet

11 kg uke 31....har hatt jevn økning i vekta hele veien selv om jeg spiser som før og ganske sundt (hvis jeg nå velger å ignorere 3 ukers sjokoladeorgie hvor jeg ikke klarte å la være å spise en daglig troika)

Skrevet

32+1 Uke 33 her på BIM og ca 8 kg...

Skrevet

18,5 kg og er 39+5 i dag. Går opp ca. 1 kg i uka... Og snart er det jul også.. Hjelp

Skrevet

hmm, dere har jo nesten ikke lagt på dere, er i uke 36 og gått opp 23kg.... skal jo bli nydelig før jeg er ferdig:-)

Skrevet

jeg har gått opp 15 kg alt, og har 4 uker igjen til termin, så blir nok ganske fin tenker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...