Gå til innhold

hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 kg i veke 31.

(Bedre enn sist, då eg la på meg 20 kg totalt)

Skrevet

10 kg, beg på uke 37 idag. Men de siste to kiloene har kommet den siste uka...

Skrevet

Da jeg var på kontroll i uke 34 hadde jeg lagt på meg ca 9 kg

Skrevet

Var på kontroll i dag og har lagt på meg 3 kg - er 31+5. Fikk beskjed om å prøve å gå opp litt mer...

Skrevet

uke 33 og 6kg.

Skrevet

uke 40 og 17 kg..

men det vises ikke i det hele tatt:) jeg er vel kansje den eneste her inne som ønsker alle kg velkommen.. kan godt komme ti til:) er ikke noe dunder til vanlig, så er glad får alle kg jeg får:)

Skrevet

2,5 kg siden uke 23, er nå i uke 35. Vet ikke hva jeg veide før det

Skrevet

12 kg. Har 44 dager igjen.La på meg 17 totalt med min første.

Skrevet

33 uker på vei og har lagt på meg 15 kg. Tar det ikke så tungt,føler meg ikke så svær, og kiloene skal bort etterpå uansett :-)

Skrevet

jeg er i uke 32 og har lagt på meg 13,5 kg...jordmor sa at det var bare godt fordi jeg var så tynn når jeg ble gravid.... regner med at de går av etter graviditeten....:o)

Skrevet

7 kg 33+2. (var 56, er nå 63) Jeg har ikke gått opp et eneste gram siste uke, hvor mye skal man egentlig legge på seg i disse tider? Jeg syns jeg legger på meg litt lite jeg...

Skrevet

Hei. jeg er i uke 33 og har lagt på meg 5-6 kg.

Skrevet

13 kilo i uke 38. De har kommet veldig i rykk og napp, og har faktisk gått ned en kilo siste uken. Varierer vel på vannmengde og hvor mye mat som ligger i magen..

Skrevet

16 -seksten- kilo, og jeg er i uke 41... Blæææææææ! Ja, tre dager på overtid og nå for tida går jeg opp halvannen kilo i uka, så dette kan jo bli morro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Er i uke 29eller 30 ,har gått opp 4 kg. Bedre enn sist da det til slutt blei pluss 20 kg. I mitt første svangerskap blei det kun 3 kg pluss. Eg lurer på kva som gjer at det varierer så mykje fra gang til gang. Eg kan ikkje skjønne at vanane mine endrar seg så mykje fra år om anna. Fleire som har hatt det slik????

Skrevet

Vet ikke hva eg var men har lagdt på meg ca 11 i uke 34.

Skrevet

Hehe... Småpingler hele gjengen her jo.. Neida... Her har jeg lagt på meg 26 kg og er tre dager på overtid...

Ønsker ikke alle kg velkommen, men er de her så gidder jeg ikke stresse med å få dem bort før etter at jeg har født!

Koser meg med hele svangerskapet i stede:D

Skrevet

31+3 og har lagt på meg 16 kg :'(

Skrevet

Nesten 10 kilo i 31. uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...