Gå til innhold

blir helt gaaaal av samboer...

Anbefalte innlegg

fikk beskjed på sykehuset av jordmor at sex mest sansynlig kunne hjelpe til og få fortgang på sakene.. men NEIDA... samboer nekter!!!!! for en dott... blir så oppgitt og lei meg altså....

han aner ikke hvor sårende det er når han avviser meg sånn.....

usj:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7340822-blir-helt-gaaaal-av-samboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler*

nei men nå er det pokker ikke lenge før jeg gjør det.... han er jo håpløs... kan jo ikke tvinge han heller.. men gjett hvem som skal få igjenn når jeg er tilbake til mitt vanlige.. hehe... da skla han få vite hva det er og bli avvist da.. hehe..

Hvorfor nekter han det da? DUST - kan du hilse ham å si! Hehehe :o)

Herregud, det er jo så fort gjort atte, det er jo bare sæden hans du vil ha, trenger jo ikke akkurat stresse så fælt for den orgasmen heller! Hihihihi.... Du kan jo prøve å egle ham opp så han får den....., da blir det lettere å lure ham til sengs vettu! :-)

LEEER av mamma mia... ;)

Men uff, jeg skjønner deg. Men tror ikke du skal ta det ille opp. Mennene våre synes nok det er litt merkelig å ha sex med en liten en inni der.. Gjør min samboer også, men har klart å overtale ham :)

Så i kveld blir det hanky panky!

Annonse

Men du kan jo trøste deg me at noen mannfolk faktisk mister lysten på sex når samboer er gravid!! Og det trenger ikkje ha noe me at du har lagt på deg vett du:)men jeg må jo si at det hadde han jo ikkje trengt å si da.. Hvis det er det det går på..??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...