@nsker3en Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Endelig vår tur sender masse babystøv til dere alle sammen ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************og sees på 1.trimester. Lykke til alle sammen
To tupper Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Gratulere så MYE! Suger til meg alt jeg kan få av babystøv. Lykke til med den voksende magen!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer så mye og lykke til videre! Vi sees
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer så masse og lykke til videre! Tusen takk for babystøv, suger det til meg;o) Kan du gi oss oppskriften?=)
Suretær Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lyst til å dele oppskrift og symptomliste med oss??? Thanx..
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer såmye!!! Testa pos i dag jeg også! =0)
knerta Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer så mye, håper jeg snart kan holde deg med selskap!!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer så mye og takk for babystøvet!!!
bomper`n Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer så masse!! Her og viste testen positivt! hadde så vidt begynnt og prate om og få en til og ...vups der satt den:) etter bare en mnd!! spennende men også litt "redd"! Ha en herlig dag!!
allima Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer så masse med spire i magen!!!!! Tusen takk for alt babystøvet...........trekker det til meg..... Håper jeg følger etter snart...... Ha en kjempe fin dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå