Trummelums Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 konstant synes jeg!! Hvordan er det med dere andre? Noen som vet hvorfor?
ina:) Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 jeg også har hatt det, veldig i dag. Murring nederst baki ryggen som "strekker" seg fram rundt magen og ned mot underlivet. Og plutselig får jeg litt sånne tak, at babisen presser på nedover????? Hmmmm ka e det som no skjer?? ))))))
kaz23 Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Hei. har selv vært plaget en del med dette. Var inne på KK til sjekk for det var skikkelig ubehagelig en stund og gikk ikke vekk så var litt redd for prematur fødsel. Men der kunne de ikke finne noe. Sjekket urin, innvendig ul og tok sparketest. Alt så fint ut. Men hun mente det kunne være pga nedpress, at ungen graver seg mer ned i bekkenet og det faktum at det faktisk blir tyngre og tyngre.. Men ta kontakt med klinikken dersom dere er usikker, bedre å være på den sikre siden=) Lykke til=)
ina:) Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Ok nix, jeg er verken bekymret eller noe hehe, bare utrolig utålmodig og går liksom å venter på noen signaler om at noe er igang( det er lov å håpe...) Er andregangs også så kanskje derfor det skal litt mer til for å gjøre meg urolig hihi...Er i uke 37 nå. Forrige gang gikk jeg en uke over termin...Når skjer det denne gangen tro :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå