Gå til innhold

flere som ikke har noen symptomer?


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

Hvis jeg legger godviljen til så kjenner jeg at

puppene er LITT ømme..

 

Ellers så kjenner jeg meg akkuat som før,

og jeg vil ikke det.

Vil kjenne på kvalmen, kjenne at det er noe i magen..

 

Jeg vil ha noen symptomer...

 

Hehe...

 

Er bare 4 uker på vei, så det kan jo være for tidlig å kjenne noe

også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg lover deg , du er heldig som ikke har fått kvalmen enda..:P Jeg ligger strekk ut med bærbaren å surfer rundt, har gjort det i en uke, hvorfor? Fordi jeg er drit kvalm.. klarer nesten ikke bevege meg... skal til legen i mårra.. sykemelding.. men prøver å tenke positivt =) Gjør alt for det lille nurket i magen min, om jeg så må være kvalm i 3 måneder, men du er heldig... virkelig.=)

 

Jeg er foresstn 6+ 3 uker ¨på veg ..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Ja dette har jeg hørt før. Det er akkurat sånn som jeg har hatt det når jeg har vært gravid i begynnelsen. Da jeg ble gravid med dattera mi for akkurat 3 år siden (3. IVF) kjente jeg absolutt ingen verdens ting. Jeg snakka med Randi på Riksen dagen før jeg testa og sa at her er det hvertfall ikke noe! Ikke ømme pupper, ikke noe som helst! Den gangen endra det seg ikke heller. Jeg gikk gjennom hele sv.skapet uten å kjenne noe. Da hadde jeg til og med knallhøy hcg.

 

Denne gangen (2.søsken) er jeg gravid med tvillinger og kjenner egentlig ikke så mye denne gangen heller. Bare usigelig sliten.

 

Ta det med ro. Symptomene varierer veldig. En dag kan du merke det veldig godt, og så får du hetta dagen etter for du merker ingenting. Dette er virkelig en berg og dalbane, spesielt når man har slitt for å få det til, men prøv å ikke tenke så mye på disse symptomene - du blir bare gal av det.

 

Kos deg og nyt tilstanden din.

Mange klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gøril og velkommen inn hit!

 

Vet du hva? Akkurat det sa jeg til mannen min også, jeg vil "føle" meg gravid. Jeg vil kjenne kvalmen og alt det andre. Men nå er jeg litt over syv uker på vei, og angrer bittert på at jeg sa det. TENK Å ØNSKE SEG KVALME!!!! Mannen min flirer av meg og sier "jammen vennen min, nå fikk du jo det akkurat slik du ønsket". ARRRG!!!!!

 

KOS deg, så lenge du ikke er kvalm!!!!!!! Den kommer nok til deg også - tidsnok!

 

Jeg hadde ømme bryster siden EL, ellers kom de andre symptomene som kvalme og tretthet i uke 6.

 

Masse lykke til Gøril!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er idag 9+3 og har ikke noen symptomer, har ikke hatt noe anna enn at mensen er uteblitt... egentlig godt, men er jo litt bekymrende... ingen som merker på meg at jeg er gravid hvertfall! bare samboer som vet det enda... hadde vært vanskeligere å skjule om kvalmen og alt hadde kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Gøril... var inne her og tittet litt... så kjente j g igjen nicket ditt... jeg ble så glad at jeg fikk tårer i øyene... gratulerer så mye, dette fortjener du virkelig... veit du har jobbet lenge for dette og hatt en del nedturer... Ønsker masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...