Gå til innhold

Tror jeg må ta meg en pause.....Orker ikke mer.....(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er verden på sitt mørkeste.

Dagene er mørke, kalde og våte.

Jeg ba om to timer fri fra jobb i dag og sov. Har talt minutter på jobb fra jeg kom til jeg kunne gå. Jeg orker ingenting, har bare lyst til å sove. Jeg er sliten og trøtt og på toppen av alt kom tr i dag. Nå er det nesten nøyaktig to år siden pilleslutt og vi har ikke klart å få til noe som helst...

Sitter her og tårene sprenger bak øyelokkene.

Denne pp blir det akupunktur og håper at legen har fått ut fingeren og skrevet til gu som han lovet for eh TO fuckings måneder siden!

Nei nå er jeg trøtt, sint og sliten. FAEN at det ALDRI skal klaffe da!!!

Takk for i kveld jenter... får se når jeg kommer igjen.

Gratulerer til alle nygravide, men nå orker jeg ikke flere jippimeldinger, blir bare deppa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å lese. Lykke til videre. Dere fortjener bedre enn dette! *Trøsteklemmer*

Skrevet

Vil sende over trøsteklemmer til deg! Håper du føler deg bedre snart, og får en spire i magen!

Jeg har også hatt tøffe perioder, og tatt en gang pause herifra. Det hjalp vesentlig på humøret!

Skrevet

Dette blir nok ikke så mye trøst akkurat, men jeg kan vertfall si at jeg veit hvordan du har det, for jeg føler det AKKURAT på samme måte.

Verden er mørk, kald og våt, og jeg er så sliiiiten, trøtt, FORBANNA og frustrert at jeg har egentlig ikke ord for det!!! Kjenner meg igjen i nesten alt du skreiv, jeg teller også timer på jobb, til jeg kan gå hjem. Klarer ikke å konsentrere meg om noen verdens ting på jobb, og vil bare være for meg sjøl og grine eller få ut raseri. Det er veldig slitsomt!!

Jeg har prøvd siden oktober 2005, men legen min nekter å henvise meg til utredning, sist jeg var hos han sa han bare; "viss ikke du slutter å tenke på dette, blir du aldri gravid, bare så du veit det!"

Fy faan i helvete!!!!! (måtte bare få det ut... sorry!)

Iallfall, sender maaange sympatiklemmer til deg, Mamma mia!! ta deg en pause om du vil/klarer det. Håper du kan ta deg en skikkelig juleferie, og jeg sier IKKE at du skal prøve å fokusere mindre på prøvinga, for det er faan ikke mulig for oss som har streva ei stund -men håper du klarer å kose deg litt likevel.

Ønsker deg all verdens LYKKE TIL!!!

Klem fra meg:)

Skrevet

off, eg håper det går bra med deg, prøv å gled deg litt over jula

Skrevet

SÅ trist å høre hvordan du har det, Mamma mia - husker deg igjen fra forrige gang jeg var innom.

Vanskelig å si at man skal ha fokus på alt det bra i livet når man vet akkurat hva som skal til for at det skal bli lys og varme igjen.

Sender deg ,masse trøsteklemmer og lykke til videre - jeg har ikke tenkt å gi meg enda :-)

Skrevet

Tusen takk for alle gode ord!

Leste så vidt i går, men orket ikke skrive, for tårene bare trillet!

Klem til alle gode snille jenter fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...