Gurine og gulla Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hei på deg. lurte på om du ser graviditet på meg nå... venter el i morgen eller onsdag.... kommer det til å skje noe da? Ser du kjønnet også? Får sambo jobben han har søkt på? eller må han vente en stund? Han er født 040382 jeg er født 230982. Stine mor
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hei stine mor! Dette ser bare positivt ut altså...fikk tydelig frem graviditet på deg, så enten er du gravid eller så blir du det i løpet av uka :) Fikk opp en jente på dere ) Når det gjelder samboeren din og jobben, så fikk jeg opp at han vil få jobben..men ikke helt med engang...må vente litt...men han vil få den :)
Gurine og gulla Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 oj så spennende da:) jobben han har søkt på, starter ikke før til sommeren.... er utlyst i god tid, søknadsfristen er ikke før juni...passer veldig bra i forhold til skolen:) Jippi. tenk om jeg blir gravid denne pp:) da står ikke verden til påske.... hehe... tusen takk:) håper du har rett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå