Tamline Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hvordan har dere det? Kjenner dere noe? Mage? Fortell:) Jeg er 17+1, har kjent litt bobling tidligere, men nå har det vært stille en stund. Har fått en liten kul på magen, og kjenner en del strekk i magen nå og da. Kvalmen har begynt å gitt seg, men kommer noen ganger enda...
Minnie_Moon Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Er snart i uke 18(16+6 i dag), så jeg drister meg til å svare :-) Jeg er i fin form som jeg har vært hele tiden frem til nå. Magen har begynt å komme, og klærne har begynt å stramme. Begynte å kjenne bevegelser i magen for et par uker siden, men var ikke sikker på om det var babyen jeg kjente. Men nå vet jeg at det er den, for kjenner det tydeligere nå.
mirremamma Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 hei går inn i min 19.uke i morgen,jeg kjenner disse "boblene" mest om kvelden når jeg har lagt meg..litt rart kvalmen ble jeg kvitt rundt uke 13-14... magen poppet ut rundt uke 16 og nå har den blitt litt hard... gleder meg til at samboer også kan kjenne liv skal på ul nå på onsdag og da får jeg fastsatt termindato,blir vel rundt mndskifte april/mai klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå