Gå til innhold

Rykter om graviditet!!!!:(

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er skikkelig fortvila nå altså.. Kommer fra en liten plass hvor alle kjenner alle... Sambo var hjemme ei helg og fortalte en person at vi prøver å lage barn da han var ute på byen. De kjenner hverandre, men ikke veldig godt. Grunnen til at de snakka om det var at han fyren nylig var blitt pappa og lurte på når vi skulle kaste oss rundt. Min dumme kjæreste la ut om hemmeligheten vår og en uke etterpå ringer svigermor og er helt henrykt over at vi er gravide!!! Jeg er så skuffa og lei meg at jeg har ikke ord. Og hun er ikke den eneste som tror vi er gravide. Hele familien tror det og naboer og venner og.... Sambo er skikkelig lei seg han også og jeg er så sint på han. Vi har jo sagt at det bare er tull, men alle er skikkelig mistenksomme og nysgjerrige. Jeg hater hjemplassen min!!

Det skulle jo være en hemmelighet hvis vi skulle være så heldige å bli gravide..... Går jo ikke ann å bortforklare noe heller nå.. Jeg skal iallefall drikke meg full og rave i jula sånn at alle tror at dette bare er rykter som ikke er sanne. Blir jo aldri gravid til da...

At folk kan være så tankeløse og ondskapsfulle!! Helt uvirkelig at den personen som har spredt det glade budskap er pappa...

hva synes dere?????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7340318-rykter-om-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...