2søtesmåh Skrevet 4. desember 2006 #1 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen andre her?? Første syklus var 31 dager, 2.syklus var 33 dager (men da tror jeg at jeg hadde en SA, testet svaaaaakt positivt på dag 28 og 30.....) og nå er jeg igjen på dag 33 og ingen tegn til TR. Jo, nå lyver jeg, den ene puppen er øm (blir det bestandig før TR).... Blir gal av dette. Ikke så skuffet over å ikke være gravid (testet neg. med morgenurin i går) som over det å kunne risikere sykluser på flere måneder..... Også har jeg i alle periodene hatt EL.slim ca en gang i uken, så jeg frykter at kroppen ikke greier å fullføre en EL slik at den prøver og prøver helt til TR til slutt kommer......... Vanskelig dette, og den livmortappen. Er det ærlig talt noen der ute som har oppdaget graviditet kun ved å kjenne på livmortappen?? Min er likedann før under og etter TR.... Hele tiden, vet ikke om/når jeg har EL, men "stikkprøver" viser ingen endring..... Må tilføye at jeg ikke kjenner så nøye da, ikke noe jeg synes er "morro", men man prøver jo med alle midler å finne ut når/om det har klaffet... Ja, og på toppen av det hele har jeg MASSE utflod. Har normalt en god del. men ikke som nå. Den er gulaktig, lukter ikke, klør ikke og det kjennes ut som om jeg har tissa på meg noen ganger (men konsistensen er "slimaktig, unnskyl grose-faktor) Alt har liksom "klikka" føler jeg. Og det verste er at jeg ikke er så kjempegira på å få barn akkurat nå, alikevell så blir det så mye tull, og DET bekymrer meg......Tenk hvordan det skal bli om vi må prøve i et års tid, og jeg VIRKELIG ønsker og blir desperat etter å få det til. Da blir det virkelig Texas i kroppen min vil jeg tro. Nei, nok syting for i dag. Deilig å få tømt seg. Og til dere som har blitt gravide; GRATULERER!!!! Kos dere med spire og juleforberedelser. Fortsatt god advent til alle. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7340258-lenger-og-lenger-syklus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå