Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk svar på blodprøven som ble tatt forrige tirsdag (dag 12) og HCG var på 5 bare... Lørdag og søndag testet jeg svakt positivt med CB og tenkte å teste igjen i morgen tidlig for å se om den er sterkere. I og med at jeg har testet positivt i helgen ville de at jeg skulle ta en ny blodprøve, så det gjorde jeg i dag. Den kunne jeg ringe om tre dager og får svar på (da ringer de til Aker istedenfor å vente på svar i posten)

Uff... jeg kjenner på meg at dette ikke er så veldig bra, jeg..

Fortsetter under...

Det er forferdelig denne ventingen... hvorfor kan man ikke bare teste positivt og føde et velskapt barn 8mnd senere, eller i værste fall bare få negativ test... Det er så forferdelig med denne seige langtrukne "vet ikke"... Synes ikke det er særlig festlig å gå i det uvisse dag etter dag etter dag...

Håper det går bra for deg!

klemmer fra

Annonse

I dag tidlig tok jeg en ny test - og den var klinkende negativ.. SØREN!!!

Tok ny blodprøve i går som jeg skal få svar på om ca 3 dager, men jeg kjenner at håpet er ute nå.. Ja, ja - kan ikke bare denne mensen komme da, så jeg blir ferdig og kan gå videre til neste forsøk på nyåret?! Æsj, dette er ikke moro..

Men vi må prøve å tenke at oddsen er god senere i og med at det gikk fint neeesten helt frem nå..

Takk til alle dere søte jenter her inne som er så fantastisk gode å ha!!!!

Annonse

Å nei!!!

Da har du nok opplevd en kjemisk graviditet, slik som jeg gjorde i september...

Meeen som du sier, nå vet du at det nesten gikk,

så du skal se den sitter neste gang!!!!!

God trøsteklem fra meg....

Huff det var trist å høre at det skulle ende slik. Jeg skulle satt inn egg samme uke som deg men måtte avbryte. Nå ser det ut til at vi begge skal prøve igjen i januar, bare mensen dukker opp hos deg også :-0

Da kan vi kose oss med champagne på nyttårsaften (selv om jeg heller ville klart meg uten selvfølgelig.

Satser på at det klaffer for alle i 2007.

Så gode dere er... Nå sitter jeg med tårer i øynene og rørt.. Herlig med oppmuntrende ord og støtte og trøsteklemmer - det hjelper virkelig:-)

Ja, jeg skal drikke champagne på nyttårsaften - og jeg håper inderlig vi skal gå gravide sammen neste år :-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...