Gå til innhold

noen som har brukt aldarakrem??

Anbefalte innlegg

hei.. lurer på om noen har brukt aldarakrem og hvordan erfaring dere har med det?? jeg har fått det nå for og fjerne condylomer...men veit ikke om det virker enda,kan vist ta litt tid.. også er det ganske mye... men vis den fjerner litt blir det bedre når de skal brennes bort med laser om 3mnd.... håper kremen er så bra at de blir borte med den.. gruer meg til en evt operasjon..... det skal vist gjøre vondt i 14dagers tid etterpå..:( huff og huff

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7340072-noen-som-har-brukt-aldarakrem/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!

Du er antagelig godt i gang med kremen allerede. Men kan jo dele det jeg kan med deg! Jeg har brukt aldara nå i 7-8 uker og er kjempefornøyd. Jeg hadde utrolig mye både utvendig og innvendig. Men legen ville jeg skulle bli frisk utvendig først. Jeg var verst i huden bak vaginalåpningen. Det var tett i tett og så helt grusomt ut. Etter 4 uker med aldara var nesten alle borte der. Har fortsatt en del igjen på leppene men føler at de er i ferd med å trekke seg bakover de og. Har brukt Wartec en periode og syntes det var helt pyton. Vondt, og kløe og den fæle blåfargen overalt og ingen tegn til bedring gjorde at jeg byttet. Jeg er kjempefornøyd med det foreløpige resultatet og håper de fortsetter å krympe og bli borte! Lykke til og la meg gjerne få høre hvordan det går framover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...