Bekkis Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Vil selge min teutonia mistral vogn,kjøpte den i midten av august i år...Nesten ikke brukt,sønnen min går i barnehage så den har blitt lite brukt.ingen flekker,ingen solskader og ikke skrapt.en veldig fint brukt vogn! Følger med garanti og kvittering:) Har forresten vogndilla,derfor selges den hehe:) Noen som er interrisert?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Jeg er interessert! Hvor mye skal du ha for den? Bilder?
Bekkis Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Hei anonym! Tenkte 3700,- for den...Veldig flott vogn:) Kan sende bilder til deg,men må få mail adressa di:) Sender bilder i løpet av kvelden:)
Pirkeanonym Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Jeg er ogå interessert. Men vil ikke oppgi mailadr her.(
Bekkis Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 Hei aprilsol:) Her er mail adressa mi,sende meg en mail du så skal eg få sendt deg ett par bilder av vogna:) [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå