Loveangel Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hei......... Er nå 23+2 dager på vei (ja 24 uker) i dag kjente jeg at jeg ble utrolig kald på brystene.. Joda hva som var skjedd???? Jeg LEKKER RÅMELK SOM BARE DET!!! Brystene har også økt voldsomt i str de siste dagene. Liksom bare over natten,ser det ut som jeg har tatt silikon.. Sykt!! Noen andre med lekkasje problem??
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 er helt normalt, men kan være ganske irriterende. råmelken kom som oftest når jeg ikke hadde på meg bh, da tøyet gnisset direkte mot brystvortene. du kan kjøpe ammeinnlegg da, blir mye søl og flekker hvis du lekker mye. lykke til:)
lone23 Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 hei Hadde det slik i noen få dager jeg og så stoppet det helt opp.. Er i uke 24 nå
Trillet Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 hehe... det har jeg også hatt her en dag,.. Lå i senga, og plutselig kjente jeg noe kaldt på armen.. Joda, der var det melk.. Jeg ble så overasket. Hadde jo lest at det var normalt, men plutselig kommer det liksom melk ut av kroppen MIN... Det er så rart og uvant, og enda et bevis på hvor mye som egentlig skjer med denna kroppen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå