Gå til innhold

Mye nytt i løpet av de 6 siste åra????

Anbefalte innlegg

Jeg har født to barn før. Siste for ca 6 år siden. Da var det aldri snakk om stripping eller sjekke modning. Gikk over tiden begge gangene.Hørte heller ikke om modningsakupunktur eller bringebærbladkapser. Er dette noe som er nytt de seinere årene eller? Har ikke vært inne på BIM før jeg ble gravid denne gangen, så kanskje det er blitt diskutert her lenge. Men i min omgangskrets har dette aldri vært noe tema. Eller kanskje vi på vestlandet ligger litt etter? Har for den saks skyld ikke diskurtert stripping eller å sjekke modning med lege i dette svangerskapet heller........ Men nå er det noen dager til termin enda.

Bare lurer litt jeg c";)

Fortsetter under...

jeg skulle hvertfall ønske det var mindre info om alt som kunne gå gærent, jeg..blir jo så nervøs av det..moren min ante ikke om hva som kunne gå galt, så hun tenkte aldri på det..

kan ikke svare deg på spm ditt, egentlig, siden jeg er førstegangs..men tror du har rett i at det er mye nytt og ting forandrer seg fort innenfor hva som er normalt og ikke av diverse ..

Hallo!

Jeg fødte for 22 mnd siden og har termin i dag med nr 2. Det er masse her inne som jeg heller ikke hadde hørt om før jeg kom meg inn her på bim. Som f.eks stripping, bringebærkapsler osv.

Føler jeg gikk inn i svangerskap og fødsel fullstendig naiv forrige gang nå, men følte da at jeg hadde masse kunnskap.

Tror det blirlitt annerledes når man er inne på forumet her for da får man høre fra mange andre likestilte og man deler erfaringene sine mye mer enn man kanskje gjør ellers.

Jeg for min del ble nå strippet for 9 år siden, dog uten at jeg ba om dette. Med det resultat at jeg eventuelt kommer til å nekte denne gangen, om det tilbys. :) Selve fødselen var ikke så vond som denne helsikens tøyinga.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...