Gå til innhold

Uff, er både redd og litt usikker jeg nå :o((

Anbefalte innlegg

Jeg er jo igang med mitt 2 forsøk. Var jo ingen av gulleggene som festet seg sist. Danmark mente jeg kunne gå igang med engang hvis jeg ville det og regne den blødningen jeg hadde som mens,

Så jeg startet å spraye 28 november og skal spraye litt lenger denne gang pga julen. Starter på sprøyter 25 des og skal på ultralyd 2 januar..

Nå sitter jeg og tenker på at jeg kanskje skulle ha ventet en mens, tenk om ikke kroppen er klar for et nytt forsøk så tidlig?? uff mange tanker rundt dette her nå..

Erfaringer????????

Fortsetter under...

De lærde strides når det gjelder å vente en mens eller ikke.

Synes du skal gjøre som magefølelsen din sier jeg.

Den sier gjerne ifra om både om kropp og psyke er klar for ny runde.

Lykke til med valget

Klem

Gå for forsøket du Tullemor1 :o)

Jeg hadde ihvertfall benyttet sjansen dersom jeg fikk tilbudet om det. Om kroppen din er klar for et nytt forsøk er det bare du som kan avgjøre. Det er tydelig at det strides om dette...

Er mest bekymret for psyken, jeg!

Hei!

har ingen erfaring med ivf,men med insiminering må vi vente en mnd så kroppen får en "normal"mens i mellom og pga å få ut alle hormonene...

Ønsker deg lykkje til uansett jeg

klem

Hei Tullemor1

Tror ikke det spiller så stor rolle. Jeg har alltid ventet mellom hvert forsøk,men det har vært et valg fra min side. Kanskje det bare er positivt å begynne rett på et nytt forsøk... Ønsker deg iallefall masse lykke til.

Jeg har ingen personlige erfaringer Tullemor, for i det offentlige må man jo ha en mens i tillegg til den som kommer når forsøket går "i dass" før man får starte opp igjen - så for meg har det alltid gått 14 uker mellom uttakene. Jeg synes det forsåvidt er godt å gi kroppen en pause mellom slagene og tror psyken har godt av å hvile - men rent fysisk tro jeg ikke kroppen tar skade av tette forsøk.

Så lenge du føler deg mentalt klar er det vel bare å "kline" til, men selv trenger jeg altså en pause mel. forsøkene (også hvis vi skal til utlandet etter hvert).

Klem

Annonse

Hei jenter.. dere er skjønne..

Jeg er jo i toppform jeg nå, trener som bare det igjen og er jo super klar.. og vi gleder oss veldig..

Så hvorfor begynner jeg å tenke sånn nå..?? hmmmm.

Får bare krysse alt jeg har og håpe vi lykkes denne gangen..

Hei Tullemor :o)

Tror du bare skal stole på legene dine i DK, jeg! De vet nok hva de snakker om :o)

Jeg har gått på det ene forsøket etter det andre i år...(stønn!!)

Hadde IVF i desember i fjor, så frys i mars, så frys i juni, så frys i september og rett på frys (avbrutt) i oktober...Men hormoner på alle forsøkene. Tjo og hei!! .......

Tror det går mest på bivirkninger, og om du psykisk er klar for det som skal skje....Tror kroppen klarer det aller meste. Den tåler en del har jeg lagt merke til ;o)

Lykke til Tullemor :o)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...